Design Cabinet CZ

09.06. 2014

Danone for Men: jogurty pro opravdové muže

Novinky

Potravinářská firma Danone uvedla v Bulharsku v létě 2013 do prodeje řadu jogurtů, jež je specifickým složením a obaly zaměřena výhradně na muže. Úspěšná koncepce se nyní šíří i na další trhy.

Danone Bulgaria v mnoha studiích zjišťovala chuťové preference bulharských mužů. Výsledek: obzvlášť milují jogurty tuhé, s vysokým obsahem tuku, výraznou chutí a přírodními přísadami. Na tomto základě vznikla řada Danone for Men: přírodní jogurt s obsahem pěti procent tuku a dvěma příchutěmi - s plátky čerstvých broskví anebo skutečnými vlašskými ořechy. Jogurty jsou tak tuhé, že se dají konzumovat vidličkou. Ta hraje klíčovou roli i v reklamě, kde byl použit displej ve tvaru 2,5 m vysoké vidličky. Danone Bulgaria podpořila novou řadu i speciálně navrženými chladicími pulty v supermarketech.

Obal - stylový kelímek se sleevem o objemu 190 a 370 g - vyrobila firma Greiner Packaging. Vzhledu dominuje hluboká čerň - symbol síly a dominance. V jedinečném tvaru se odráží mužská potřeba jasných struktur. Přímá, minimalistická grafika hraje na mužský smysl pro estetiku. Kenneth Boldog, vedoucí, Division K, Greiner Packaging International: „Tvar kelímku představoval obrovský technický problém, zvlášť s ohledem na proces plnění.

Převzato z www.packaging-cz.cz

Připojené obrázky

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu