Teribear
výroční kolekce pro Nadaci Terezy Maxové Prodej nové zimní kolekce TERIBEAR v obchodní síti INTERSPAR, včetně limitované kolekce golden edition, odstartovala dne 18. listopadu prestižní charitativní přehlídka Fashion for Kids, Nadace Terezy Maxové dětem. Na zimní kolekci se podíleli známí čeští tvůrci z oblasti módy a designu. Limitovaná kolekce golden edition je autorským dílem přední české návrhářky Kláry Nademlýnské, která již více než 10 let tvoří unikátní módu pro vybranou českou a zahraniční klientelu. Po velmi úspěšné spolupráci na letní kolekci, se na zimní kolekci opět podílel i designer Vladimír Žák, držitel prestižních ocenění Ceny za Excelentní studentský design 2008 a Grand Czech Design-Objev roku 2008 aj. Dvojici umělců, kteří participovali na vzniku neotřelé zimní kolekce, doplnil i uznávaný fotograf Goran Taćevski, který nafotil celou reklamní kampaň k nové kolekci. Atraktivitu designových produktů TERIBEAR podporuje i skutečnost, že jsou určené pro denní spotřebu a jejich cena je srovnatelná s běžnými produkty. Zimní TERIBEAR Produkty medvídka TERIBEARA získaly po pouhém roce své existence již téměř kultovní status. Charitativní účel, spojený s originalitou za přiměřenou cenu, oslovil rovněž již milióny zákazníků obchodní sítě INTERSPAR. Zimní limitovaná kolekce nyní dovrší první rok existence projektu a nabídne zákazníkům nový sortiment designových výrobků. Z dílny Vladimíra Žáka vzešla například praktická designová termoska, s hravým motivem TERIBEARA v tzv. puzzle provedení, jenž je motivem celé zimní kolekce. Puzzlovitý motiv se rovněž nachází na průhledných hrníčcích či na obalu s kapesníčky. Sezónně laděné jsou i další produkty. Jedná se například o vykrajovátka na vánoční cukroví ve tvaru medvídka. Produkty TERIBEAR si zákazníci mohou odnést v nových papírových taškách s motivem zimní kolekce, v rámci které pokračuje rovněž i spolupráce s minerální vodou Korunní. Láhve nesou opět puzzlovitý červený design a nabízejí kromě perlivé a neperlivé vody i novou příchut´ hroznového vína s kapkou pomela. K prvnímu výročí přichází TERIBEAR s exkluzivní řadou golden edition, která nese rukopis originální české návrhářky Kláry Nademlýnské. Zákazníce INTERSPARU si tak může pořídit například designové dámské tričko s krajkovým medvíkem za ojedinělou cenu. Trička budou v prodeji v barvách černé, šedé a bílé. Sortiment golden edition doplní atraktivní šperky podle návrhu Kláry Nademlýnské. Jedná se o náhrdelníky, náramky a módní karabinky, které si opět pohrávají s tématikou medvídka. Vedle nové kolekce se budou samozřejmě i nadále prodávat již tradiční TERIBEAR produkty, jako jsou například vánoční perníčky, balící papíry a kapesníky. I fanoušci kultovního připínacího medvídka si přijdou na své. Pro jeho velikou oblibu se vyrábí již čtvrtá edice tohoto nezaměnitelného doplňku, jenž se vyjímá jak na kabelce, tak i tričku nebo jako doplněk ke klíčence. O projektu TERIBEAR Projekt TERIBEAR nyní dovršuje první rok své existence. Odstartován byl v listopadu loňského roku. Od jeho vzniku na projektu participují společnost SPAR ČOS, provozovatel hypermarketů INTERSPAR a Nadace Terezy Maxové dětem. Účelem efektivního spojení charitativního subjektu a firmy je zájem podporovat dobročinné projekty. Takovémuto účelovému spojení se odborně říká cause related marketing. V České republice je TERIBEAR doposud ojedinělým projektem typu cause related marketingu a klade si za cíl inovativním způsobem podpořit dobrou věc a vzbudit zájem zákazníka o produkty charitativní kolekce TERIBEAR. Po velmi úspěšném působení tohoto projektu v prvním roce své existence, bude TERIBEAR i v budoucnosti kontinuálně cíleně podporovat náhradní rodinnou péči a profesionalizaci pěstounských rodin, což je primárním cílem projektu od počátku jeho vzniku. Více informací: www.interspar.cz