28.02. 2009
Kdo se skrývá za novým logem soutěže Electrolux Design Lab?
Novinky
Soutěž Electrolux Design Lab získala pro letošní sedmý ročník nové a netradiční logo. Jde o kolektivní dílo, neboť jeho každé písmeno bylo vytvořeno jedním ze zaměstnanců mezinárodního týmu společnosti Electrolux. Logo bylo vytvořeno pomocí malby světlem.
„Tým tvořící logo je složen z lidí různého věku, zastávajících různé pracovní pozice v různých odděleních, kteří pocházejí z rozdílných částí světa, jako například z Francie, Švédska, Rumunska, Itálie, Švýcarska, Indie či Belgie,“ vysvětluje Frédérique Pirenne, PR manažer společnosti Electrolux. „Tato lidská rozmanitost přináší široké spektrum možností, a je zdrojem kreativity, inovativního ducha a vůdcovství společnosti Electrolux.“
Landra Takeu, tvůrce písmena G pochází například z Kamerunu a pracuje v oddělení lidských zdrojů. Za nejlepší designový výrobek považuje počítač Mac.
Helena Khatoon vytvořila písmeno A. Ve společnosti Electrolux pracuje ve finančním oddělení. Helena je Švédka s kořeny v Bangladéši. Když hovoří o nápadech pro design budoucnosti, zmiňuje důležitost zaměření se na pomoc rozvojovým zemím. Informace a názory dalších tvůrců loga najdete na webové stránce umístěné dole.
Malba světlem
Logo soutěže Electrolux Design Lab se zrodilo světelnou malbou. Jedná se o fotografickou techniku, kdy se jednotlivé expozice vytvářejí v noci nebo za tmy pomocí pohyblivého ručního světelného zdroje nebo pohybujícím se fotoaparátem.
Zaměstnanci Electroluxu tak vytvářeli v tmavém studiu baterkou své písmeno nebo číslici. „Soutěž Electrolux Design Lab je každoročně jednou z nejdůležitějších celosvětových kreativních aktivit a naši zaměstnanci skutečně oceňují, pokud se mohou na kreativním procesu tvorby kampaně podílet,“ dodal Frédérique Pirenne.
S tvůrci jednotlivých písmen je možné se seznámit na stránkách www.electroluxdesignlab.com.