Design Cabinet CZ

05.04. 2010

Nepivo z Pivexu aneb Birell dostal nový kabát

Recenze

Letošním vítězem v soutěži Pivex, v kategorii nealkohlických piv, se stala značka Birell. Toto nepivo se dlouhodobě drží na předních příčkách oblíbenosti. Od 17. března se s tímto nealkoholickým pivem můžeme setkávat v nové podobě. Na změně vizuálního stylu tohoto nápoje se pracuje již od května 2009, kdy byl jeho název zkrácen z Radegast Birell na pouhý Birell. Součástí nové identity, kterou navrhovalo renomované italské designérské studio Lumen, zůstává logo Birell a symbol značky v podobě „okřídleného" písmene B. Od dubna bude mít také toto nealkoholické pivo svou vlastní přepravku, která byla vyvinuta ve spolupráci s londýnskou firmou Radius Design. Nové obaly na první pohled zaujmou především moderním, osvěžujícím a čistě řešeným designem etiket a prémiovým přebalem uzávěru lahve. K novému designu se vyjádřili i přední čeští designéři. „Nejsilnějším prvkem, který se mi osobně velice líbí, je práce s useknutým B jako symbolem značky na hrdle lahve a celková kompozice s modrým zahalením uzávěru," okomentoval novou image Rony Plesl. Novou identitu zhodnotil také designér Jan Čapek: „Daleko odvážnější práce s prostorem, jednotlivé prvky jsou plastičtější, celek je ale zároveň výtvarně čistší."

Zdroj: http://www.birell.cz/birell/aktuality/page:1/news:59/

Olga Havlíková, Brno

Připojené obrázky

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu