Design Cabinet CZ

19.05. 2010 - 21.05. 2010

PIAF – Prague International Advertising Festival

Soutěže

Mezinárodní festival reklamy, Praha, palác Žofín

Iniciátorem myšlenky festivalu PIAF je ředitel české pobočky mezinárodní agenturní sítě Publicis Martin Štěpánek. Inspiroval se podobnými festivaly ve světě, z nichž nejznámější je Lions ve francouzském Cannes.

První částí festivalu je soutěž o zlaté, stříbrné a bronzové ceny. Soutěžními příspěvky mohou být reklamy v různých formátech a médiích a přihlásit se může kdokoliv z celého světa. Vzhledem k tomu, že celý festival bude probíhat v angličtině, doporučuje se soutěžní příspěvky doplnit o anglický překlad. V porotě zasednou odborníci z celého světa. Prezidentem bude Tim Delaney (zakladatel, ředitel a kreativní ředitel agentury Leagas Delaney). Soutěžit se může v 10 kategoriích, startovné je 100€ a je třeba se registrovat do 23. dubna 2010.

Unikátní soutěžní kategorií PIAF je reklama na pivo. „Chceme dát jednoznačně najevo, kde se PIAF koná. Navíc pivní reklama patří mnohdy k těm nejzábavnějším“, říká programový ředitel festivalu Václav Sochor.

Soutěž je ale jen jednou ze dvou základních součástí festivalu. Tou druhou je bohatý třídenní program seminářů, workshopů, projekcí a diskusí. Pro širokou veřejnost nabídne festival diskotéku s projekcí nejúspěšnějších festivalových reklam. I když celý festival probíhá v angličtině, pro zájemce bude k dispozici simultánní tlumočení.

    Kategorie:
  • Video PIAF Award - tv, kino, online spot
  • Audio PIAF Award - rádio, online audio reklama
  • Print PIAF Award - print
  • OOH PIAF Award - poster, billboard, jakákoli venkovní reklama
  • Online PIAF Award - nejlepší internetová reklama
  • Design PIAF Award – katalogy, brožury, odborná literatura, výroční zprávy, letáky, kalendáře, obalový design
  • Innovation PIAF Award - nejoriginálnější kampaň, reklama
  • Campaign PIAF Award - „integrovaná“ cena za nejlepší využití různých mediatypů pro crossmediální kampaň
  • Best Beer Ad PIAF Award - nejlepší reklama na pivo
  • Pro-bono PIAF Award - sociální reklama. Nemůže vyhrát Grand Prix a nemůže být přihlášena do jiných kategorií
  • Grand Prix PIAF Award - absolutní vítěz ročníku. Cena nemusí být udělena

Pořadatelem PIAF – Prague International Advertising Festival, je akciová společnost PIAF. Ředitelem festivalu je Marek Hlavica, programovým ředitelem Václav Sochor.

Partnery PIAF jsou Asociace reklamních agentur a sekce zadavatelů reklamy Českého sdružení pro značkové výrobky

Informace a přihlášky je možné hledat na stránkách www.piaf.cz
Zdroj: www.piaf.cz



OH

Připojené obrázky

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu