15.06. 2018 - 17.06. 2018
SLOU Days 2018 a uzávěrka soutěže pro udržitelný start-up brand
Soutěže
Organizátoři SLOU Fashion Days představí nový formát s názvem SLOU Days, kde odprezentují komplexní možnosti eco-friendly přístupu k životu v podobě prezentací značek a projektů z oblasti módy, designu, ale i služeb, vzdělání a technologií. Událost, jejíž součástí bude druhý ročník soutěže o udržitelnou značku budoucnosti S Brand, se bude konat od 15. do 17. června 2018 v OD Kotva na náměstí Republiky za přítomnosti zahraničních hostů a odborníků z oboru.
Kromě již tradiční Shopping a Info zóny SLOU Days uvede nový koncept Galleries, které návštěvníkům prakticky ukážou, jak atraktivní je pomalý a udržitelný životní styl, ať už se jedná o módu, kosmetiku, bydlení či odstranění odpadu z domácnosti. V Shopping zóně letos představí svou tvorbu více než 50 značek. V Info zóně nebudou chybět semináře, workshopy a diskuse s odborníky nad aktuálními tématy.
Hlavním zahraničním hostem šesté edice se stane ikona trendsettingu, etického přístupu a inovací v oblasti textilního průmyslu, vizionářka a revolucionářka, pětaosmdesátiletá Dominique Peclers.
O SOUTĚŽI S BRAND
Cílem S Brand je rozšířit povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Vítězem prvního ročníku soutěže se stala značka spodního prádla Créeme z certifikované GOTS bio bavlny návrhářek Soni Vidiečanové a Katriny Kabušové.
Právě díky finanční výhře, feedbacku hodnotících profesionálů a konzultacím s odborníky, které jim soutěž přinesla, mají za sebou první úspěšnou kolekci, prezentaci na SLOU Fashion Days, ale i crowdfundingovou kampaň a publicitu v respektovaných médiích. Zakladatelka a patronka SLOU Days Kamila Boudová ke dvojici návrhářek stojící za značkou Créeme říká: „Přijde mi neskutečné, co všechno holky za necelý rok zvládly. Úspěšnou kampaň na hithit.cz, články v předních médiích, online shop. Aktuálně pracují na nové kolekci a na poslední konzultaci minulý týden jsme řešily kromě produkce, marketingu a velkoobchodní strategie i takové věci, jako time management s miminkem. Vidím, že S Brand přináší opravdovou hodnotu a konkurenční výhodu. Jsem nadšená.“
PRAVIDLA SOUTĚŽE S BRAND
KDO SE MŮŽE ZÚČASTNIT
Zúčastnit se mohou jednotlivci i týmy o maximálně pěti členech. Soutěž je věkově neomezená. Do soutěže se může přihlásit i již existující značka, ke dni 10. 6. 2018 však nesmí být na trhu více než rok.
PŘIHLÁŠKA
Do soutěže odevzdají jednotlivci či týmy PDF soubor o rozsahu maximálně 20 stran. Pro obsah prezentace se mohou inspirovat v prezentaci od Moyomi. Pro účastníky soutěže je exkluzivně k mání Moyomi workshop BOOST zdarma. Požádat si o něj mohou do 30. 4. 2018 zde.
HODNOCENÍ
Nejvíc bodů získá značka, která maximálně souzní s ideály a hodnotami po následujících stránkách:
- estetika
- udržitelnost
- inovace
- koherence v marketingové strategii
TERMÍNY
Termín odevzdání projektu je 20. května 2018 prostřednictvím formuláře na stránkách http://www.slou.cz/s-brand-registrace-2018.html
Vyhlášení vítěze proběhne v sobotu 16. června 2018 v rámci doprovodného programu SLOU Days.
CENA PRO VÍTĚZE
Vybraný projekt získá:
- prize money 10.000 CZK
- zdarma stání na SLOU Days v listopadu 2018
- 4 hodiny Fashion Business konzultace s Kamilou Boudovou
- support a konzultace od crowdfundingové platformy HitHit
- 3 hodiny strategické konzultace u společnosti Flagship CSR Consultancy
- 4 hodiny PR konzultace v Artspeak PR
- kompletní přístup k workshopům na platformě Moyomi
- knížky Zodpovědná firma od nakladatelství PeopleComm pro všechny členy týmu
- výstavní prostor v Pasáži českého designu v centru Prahy
- redakční podpora od magazínu About
PODPORA
Soutěž podporuje program Podnikni to! Asociace malých a středních podniků
O SLOU DAYS
První ročník události vznikl v roce 2015 pod názvem Sustainable Fashion Day jako součást oficiálního doprovodného programu Mercedes-Benz Prague Fashion Week konajícího se dvakrát do roka. Projekt, který nově nese název SLOU Days, založila Kamila Boudová, přední česká odbornice na udržitelnou módu a módní obchod. Kamila Boudová žije a působí v Paříži jako lektorka předmětů Product Developement a Sustainable Fashion na vysoké škole módního obchodu MOD'SPE a v Čechách vede online semináře o podnikání a udržitelné módě pod názvem Moyomi. Za své profesní zásluhy byla roce 2017 zařazena do žebříčku 30 pod 30 prestižního magazínu Forbes.
Připojené soubory
- SLOU Days 2018 - (142 kB)