Design Cabinet CZ

01.03. 2022

Víčko na pleťový krém, u nějž se myslelo na hendikepované

Novinky

Podle zprávy Světové zdravotnické organizace WHO žije s nějakým hendikepem 15 % obyvatel planety, přesto pro kosmetický průmysl jako by neexistovali, a to ani v zastoupení, ani v nabídce výrobků. Naopak značka kosmetiky Olay North America, která patří pod Procter & Gamble, uvedla na trh své nejoblíbenější výrobky – pleťové krémy Regenerist Micro-Sculpting, Vitamin C + Peptide 24, Retinol 24 a Collagen Peptide 24 – v 50ml dózách s prototypem nového víčka, jež vyvíjela ve spolupráci s postiženými.

Zástupci společnosti se setkali se spotřebiteli s nejrůznějšími postiženími, od problémů s hybností a bez končetin přes chronické problémy způsobující bolest kloubů až po zrakové postižení, ale i s externími odborníky a přidali své osobní zkušenosti. Úzce spolupracovali například s novinářkou a modelkou Madison Lawsonovou, jež trpí svalovou dystrofií. Jako výsledek konzultací má Easy Open Lid po stranách křidélka, je neobvykle zvýšené, nese text „pleťový krém“ v Braillově písmu a tištěné nápisy jsou výrazně kontrastní. Samotné víčko je bílé, kelímky mají barvu charakteristickou pro každý produkt: modrou, žlutou, červenou a bílou.

Chris Heiert, starší viceprezident, Olay: „Naší odpovědností jako globální značky je zajistit, aby všichni zákazníci měli přístup k výrobku, který slouží jejich potřebám, a aby bez potíží zapadl do jejich každodenního života. Jenže nemůžeme na to být sami, proto jsme se rozhodli nedat si toto víčko patentovat, ale naopak se o něj široce podělíme s kosmetickým průmyslem.“

 

Převzato z: https://www.packaging-cz.cz/2022/02/vicko-na-pletovy-krem-unejz-se-myslelo-na-hendikepovane

Připojené obrázky

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu