Design Cabinet CZ

12.08. 2012 - 05.09. 2012

Východočeské muzeum v Pardubicích vyhlašuje soutěž na vytvoření značky a logotypu pro „Zámek Pardubice“

Soutěže

Předmětem soutěže je navrhnout značku a logotyp pro turistický cíl „Zámek Pardubice“

Předmět soutěže

Předmětem soutěže je navrhnout značku a logotyp pro turistický cíl „Zámek Pardubice". Značka bude sestávat z grafického symbolu, logotyp ze slovního označení „Zámek Pardubice". Vítěz soutěže se stane dodavatelem grafické podoby marketingové značky Zámek Pardubice, grafické podoby webu a logo manuálu.

Účastníci soutěže

Soutěž je vyhlášena jako veřejná neanonymní dvoukolová.Je určena všem fyzickým i právnickým osobám se zastoupením fyzických osob (dále jen „soutěžící"), které řádně vyplní přihlášku a dodrží všechny podmínky soutěže. Ze soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci vyhlašovatele, členové hodnotící komise a osoby jim blízké.

Podmínky soutěže

Soutěžící předloží vyhlašovateli soutěžní návrh splňující požadavky zadání nejpozději 5.9. 2012 do 12:00 hod. Tento termín se považuje za uzávěrku prvního kola soutěže. Přihláška spolu se soutěžním návrhem musí být do uvedené doby doručena na adresu Východočeské muzeum v Pardubicích, zámek čp. 2, 530 02 Pardubice. Soutěžní návrhy je možno doručit prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně na sekretariát Východočeského muzea v Pardubicích. Za čas podání soutěžního návrhu odpovídá soutěžící. Vyhlašovatel neodpovídá za zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky.
Soutěžní návrh bude zpracován v českém jazyce a podán v jednom vyhotovení. Přihlášky a soutěžní návrhy, které budou vyhlašovateli doručeny v rozporu s těmito požadavky, vyhlašovatel do soutěže nezařadí.

Soutěžící svým podpisem na přihlášce dávají najevo souhlas s podmínkami soutěže a s bezúplatným vystavením soutěžních prací a jejich následným publikováním. Rovněž tím udělují vyhlašovateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním svých údajů za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění). Vyhlašovatel se zavazuje k ochraně autorských práv a prohlašuje, že nezneužije žádný ze soutěžních návrhů, ani jejich část, ke svým zájmům. Náklady, které vzniknou soutěžícímu v souvislosti s účastí v soutěži, nese tento soutěžící.

Vítězi soutěže vznikne dnem doručení soutěže povinnost uzavřít s vyhlašovatelem bez zbytečného odkladu povinnost licenční smlouvu dle zákona č. 121/2000, Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Touto smlouvou vítěz soutěže postoupí vyhlašovateli výhradní neomezenou licenci ke všem způsobům užití značky a logotypu. Zároveň s vítězem soutěže uzavře Východočeské muzeum smlouvu na vytvoření grafického manuálu jednotného grafického stylu a grafické řešení webových stránek „Zámku Pardubice". Maximální výše zakázky byla stanovena do 50 000 Kč + DPH.

Požadovaný rozsah a zpracování soutěžních návrhů pro první kolo

Zájemce o účast v soutěži předloží vyhlašovateli nejméně 1, maximálně 5 návrhů soutěžního díla:

  • v základním barevném i černobílém provedení (negativ - pozitiv) níže specifikovaných variant značky a logotypu,
  • v rozměru 15x15 cm a ve zmenšení na minimální rozměr 15x15 mm.

1. ZNAČKA A LOGOTYP

1) značka Zámku Pardubice,
2) logotyp ze slovního označení Zámek Pardubice,
3) značka a logotyp ze slovního Zámek Pardubice,
4) logotyp z českého a anglického názvu. Zámek Pardubice/ Pardubice Castle
5) značka a logotyp českého a anglického názvu: Zámek Pardubice/ Pardubice Castle
6) volitelné: značka a logotyp z českého a anglického názvu Zámek Pardubice/ Pardubice Castle se znakem Pardubického kraje (majitel Zámku Pardubice)

2. MERKANTELIE

návrh grafického řešení merkantilních tiskovin zámku a propagačních materiálů zámku

3. WEB

návrh grafické podoby webových stránek - titulní strana

STRUČNÝ PÍSEMNÝ POPIS IDEOVÉHO ZÁMĚRU DÍLA

Podoba soutěžního návrhu:

Kompletní návrh bude odevzdán jedenkrát v tištěné podobě (velikost min. A4; makety programu, vizitky, plakátu apod. vítány) a jedenkrát v digitální podobě (např. formát pdf) na nosiči CD či DVD.
Návrh bude dále obsahovat dokument (formát doc nebo pdf) obsahující jméno a příjmení autora, kontaktní informace (adresa, e-mail, telefon, IČO apod.) a reference nejméně tří zakázek obdobného charakteru.
Bude-li návrh zpracován v týmu, pak bude dokument obsahovat informace o všech jeho členech.

Značka musí splňovat náležitosti nutné k tomu, aby mohla být chráněna ochrannou známkou. Autor musí být výhradním držitelem veškerých autorských práv k návrhu; předlohy dalších stran lze použít pouze v případě souhlasu těchto stran při splnění všech podmínek pro přihlášení návrhu.
Soutěžní návrhy, které nebudou splňovat výše uvedené požadavky vyhlašovatel do soutěže nezařadí.

Hodnocení

Soutěžní návrhy posoudí a vyhodnotí hodnotící komise jmenovaná vyhlašovatelem.

Kritéria hodnocení

Hodnotící komise bude návrhy posuzovat podle následujících
kritérií:
• splnění požadavků dle zadání 5%
• originalita, nadčasovost, celková výtvarná úroveň řešení 50%
• původnost soutěžní práce 20%
• jednoduchost a srozumitelnost 10%
• možnost zmenšení na velikost 15x15 mm 10%
• možnost využití pro polygrafické zpracování
i na označení trojrozměrných a reliéfních předmětů 5%

Vyhodnocení prvního kola

Hodnocení prvního kola soutěžních návrhů se uskuteční v týdnu od 10.9. 2012 do 14.9.2012. Ze soutěžních návrhů splňujících stanovené požadavky na obsah a formu vybere hodnotící komise na základě hodnotících kritérií nejvýše pět návrhů s nejvyšší bodovou hodnotou které postoupí do druhého kola soutěže. Výsledky prvního kola soutěže oznámí vyhlašovatel všem soutěžícím písemně nejpozději do 10 dnů od jeho vyhodnocení.

Vyhodnocení druhého kola

Druhého kola soutěže se může zúčastnit pouze soutěžící, jehož soutěžní návrh byl vybrán hodnotící komisí v prvním kole soutěže. Po vyhodnocení prvního kola může vyhlašovatel podle potřeby stanovit soutěžícím ještě další písemné požadavky na rozpracování soutěžního návrhu s tím, že jejich splnění bude rovněž podmínkou účasti ve druhém kole soutěže. Případné další požadavky na rozpracování soutěžního návrhu sdělí vyhlašovatel soutěžícím, jejichž soutěžní návrh postoupil
do druhého kola soutěže, na schůzce, jež se uskuteční nejpozději do 15 dnů od vyhodnocení prvního kola soutěže. Pokud se soutěžící této schůzky nezúčastní, sdělí mu je vyhlašovatel neprodleně písemně. Přesný termín schůzky oznámí vyhlašovatel soutěžícím bezprostředně po vyhodnocení prvního kola soutěže.

Soutěžící v rámci druhého kola předloží vyhlašovateli soutěžní návrh podle dalších požadavků stanovených vyhlašovatelem nejpozději v termínu stanoveném vyhlašovatelem. Soutěžní návrh bude doručen na adresu a označen v souladu s požadavky pro první kolo. Návrhy, které budou vyhlašovateli doručeny v rozporu s těmito požadavky, vyhlašovatel do soutěže nezařadí. Hodnotící komise ve druhém kole soutěže vybere na základě hodnotících kritérií nejlepší návrh.

Vyhlášení výsledků soutěže

Vyhlašovatel na základě hodnocení komise vyhlásí vítěze soutěže. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevyhlásit žádný návrh jako vítězný. Rozhodnutí vyhlašovatele je konečné a nelze se proti němu odvolat, ani je podrobit soudnímu přezkumu. Všem soutěžícím budou bezprostředně po vyhlášení vítěze vyhlašovatelem písemně oznámeny výsledky soutěže spolu s termínem, od kterého lze uplatnit žádosti na vrácení předložených soutěžních návrhů. Vyhlašovatel zveřejní výsledky soutěže také na svých internetových stránkách.

Navrácení soutěžních návrhů

Po termínu oznámeném spolu s výsledky soutěže může soutěžící písemně požádat vyhlašovatele o vrácení všech jím předložených soutěžních návrhů. Vyhlašovatel se zavazuje vrátit soutěžícímu všechny jím předložené soutěžní návrhy nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu byla doručena písemná žádost soutěžícího. Nepožádá-li však soutěžící o vrácení soutěžního návrhu do 30. 11. 2012, není vyhlašovatel povinen mu po uplynutí této lhůty jeho soutěžní návrh vrátit.

Zrušení soutěže

Vyhlašovatel je oprávněn zrušit soutěž, pokud se v jejím průběhu vyskytnou důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na vyhlašovateli požadovat, aby v soutěži pokračoval.

Vzájemný styk mezi vyhlašovatelem a soutěžícími

Písemnosti vůči vyhlašovateli lze doručit osobně, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba) nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního právního předpisu. Vyhlašovatel doporučuje soutěžícím se před podáním přihlášky podrobně seznámit s kompletními soutěžními podmínkami. Pokud soutěžící v soutěžních podmínkách narazí na případné nejasnosti, může si vyjasnit veškerá sporná místa v průběhu stanovené lhůty, a to formou písemného dotazu adresovaného kontaktní osobě vyhlašovatele. Tento dotaz musí být doručen
nejpozději 12 dnů před uplynutím lhůty pro podání soutěžních návrhů. Vyhlašovatel tazateli odpoví na dotaz písemně a všechny položené dotazy zpřístupní spolu s odpověďmi na svých internetových stránkách. Na dotazy učiněné po stanovené lhůtě vyhlašovatel není povinen odpovědět.

Vyhlašovatel

Východočeské muzeum v Pardubicích
Zámek čp. 2
Pardubice 530 02
IČO: 144505542
DIČ:CZ144505542
E-mail:vcm@vcm.cz

Osoba oprávněná jednat za vyhlašovatele:
Mgr. Jitka Rychlíková, ředitelka Východočeského muzea v Pardubicích
rychlikova@vcm.cz; 466799421

Kontaktní osoba:
Marie Kantová
kantova@vcm.cz; 466799456

Přílohy:

- Přihláška
(budou zaslány na vyžádání)
- znak Pardubického kraje (ve formátu .cdr, .pdf, .ai)
- směrnice k užití znaku Pardubického kraje

Připojené obrázky

Připojené soubory

Naši partneři:

  • Slovenské centrum dizajnu