22.10. 2009
Whirpool s mladými designéry
Recenze
Společnost Whirlpool rozšířila svou dlouhodobou strategii využití neotřelých motivů a zajímavého designu a přizvala mladé návrháře k vytvoření reklamního textilu. Výsledkem je série zajímavých triček a polokošil, která se objeví v prodejnách bílého zboží po celé České republice.
Společnost Whirlpool se ve spolupráci s agenturou Artory rozhodla využít známosti své značky a oživit stojaté vody reklamního textilu. Oslovila mladé návrháře a požádala je o vytvoření návrhů triček a polokošilí pro prodavače bílé techniky. Podmínkou bylo využití designu značky Whirlpool, motivu 6. smyslu (6th sense) a zachování současného trendu v oblékání mladých lidí..
Mezi zajímavými návrhy zvítězily ty, které se věnovaly kategoriím Corporate identity - tedy využívající logo Whirlpool a motiv 6. smyslu. Dále zaujaly texty parodující známé nápisy používané na tričkách - Dirt's dead by Whirlpool; Born to be dry, Whirlpool; We are STeam (with Steam 6th Sense by Whirlpool), We play with electricity (to bring you low energy products Whirlpool). Nejzajímavějšího zpracování se ale Whirlpool dostalo v tzv. OP art, designu vycházejícího ze stylu konce 50 a začátku 60 let, který si pohrává s geometrickými tvary a optikou. Několik vybraných návrhů, které se dočkaly svého provedení, budou nyní k vidění v desítkách prodejen bílého zboží po celé České republice.