12.02. 2016 - 16.02. 2016
Mezinárodní veletrh spotřebního zboží Ambiente
Festivaly a veletrhy
Ambiente ve Frankfurtu nad Mohanem je barometr nejnovějších trendů a designu v oblasti spotřebního zboží. Veletrh je rozdělen do tří hlavních produktových oblastí: Dining (stolování), Living (bydlení) a Giving (dárky).
Těmito třemi sekcemi pokrývá Ambiente celé spektrum spotřebního zboží k využití na jídelním stole, v kuchyni, v domácnosti (nábytek a doplňky), pro volný čas i k obdarování. V sekci Giving bude nová skupina produktů Doplňky a bižuterie Acessories & Jewellery nabízet nové synergické příležitosti společným představením bižuterie, hodinek, koženého zboží, zavazadel a výrobků pro péči o tělo a wellness.
Partnerskou zemí veletrhu Ambiente je Itálie
Po Dánsku, Francii, Japonsku a USA bude pátou partnerskou zemí největšího veletrhu se spotřebním zbožím Ambiente Itálie. Součástí programu partnerské země je rozsáhlá prezentace výrobků s kvalitním designem. Kurátorkou a autorkou italské expozice je designérka Paola Navone. Paola žije v Miláně a je známa nejen na italské designérské scéně. Její styl je mezinárodně uznáván již od osmdesátých let. Pro Messe Frankfurt již v minulosti navrhla několik expozic, na které se odkazuje i v té poslední. Její předchozí spolupráce s frankfurtskými veletrhy zahrnuje prezentaci „extra-soft touch“ (1997), „extra-remix“ (2001) a také návrh „waterbar H2O“ kavárny (2005).
Novinkou Ambiente je etický průvodce
Spotřebitelé na celém světě se stále více zajímají o udržitelnost výrobků. Díky etickému průvodci nabízí Ambiente profesionálním návštěvníkům snadnou orientaci v tomto složitém segmentu pomocí kategorií, jako jsou ekologické materiály, spravedlivá a sociální produkce, recyklované výrobky a vylepšená recyklace nebo ruční výroba. Stánky vystavovatelů, kteří splňují jednotlivá etická a ekologická kritéria, budou zřetelně označeny v průvodci i na ploše.
Špičkový doprovodný program
Ambiente 2016 představí nejdůležitější trendy v oblasti stolování, kuchyně, zboží pro domácnost a dárkových předmětů. Uznávané studio bora.herke.palmisano ve zvláštní expozici představí čtyři hlavní trendy v oblasti spotřebního zboží.
Propagační programy „Talents“ a „Next“ znamenají pro mnohé mladé designéry pomyslný výtah k závratné kariéře. Mladí designéři nábytku a výrobků budou prezentovat své návrhy a prototypy mezinárodnímu publiku z řad obchodníků i odborníků.
Show „Solutions“ je věnována chytrým nápadům. Pod taktovkou kurátora a designéra Sebastiana Bergneho se představí kreativní řešení vystavovatelů zaměřená na jídelní stůl, kuchyň a domácnost. Vybrané produkty a jejich funkce budou představeny v krátkých videoklipech.
Ceny
I v roce 2016 bude Ambiente místem předání několika známých cen. Spotřební zboží, které dokázalo vhodně skloubit estetické kvality s praktičností, se může ucházet o cenu Design Plus Award. Vítězné produkty budou během veletrhu k vidění na zvláštní výstavě.
První den veletrhu je vyhlašována německá cena German Design Award, jejíž vítězi budou návštěvníkům rovněž představeni v rámci zvláštní výstavy.
V průběhu Ambiente bude udílena i anticena ,Plagiarius‘, poukazující na plagiátory, jakož i ocenění pro inovativní kuchyňské zboží Kitchen Innovation Award.
Více informací včetně letošních trendů najdete v přílohách a na www.ambiente.messefrankfurt.com/journalists
http://ambiente-blog.com/ www.facebook.com/ambientefair www.twitter.com/ambiente www.pinterest.com/ambientefair www.instagram.com/ambientefair
Připojené soubory
- AMBIENTE_obecná_TZ - (229 kB)
- AMBIENTE_Trendy_TZ - (224 kB)